По света "Алианц" акцентира на две тенденции – глобалното затопляне и застаряващото население
Застрахователна компания днес чества 125-годишния си рожден ден. На 5 февруари 1890 г. e учреден Allianz. Компанията започва дейността си като германски транспортен застраховател, а днес е глобален
доставчик на финансови услуги.
В последните години Allianz вижда рисковете и възможностите за преодоляване на две глобални мегатенденции, които вече носят трайни промени в нашия живот: демографска и екологична промяна. Целта на
"Алианц" е чрез диалог да бъде привлечено вниманието на обществото и да се намерят начини за насърчаване на отговорен подход към бъдещето. Съвместно със световната организация TED през 2015 г.
Алианц организира 20 форума в цял свят: от Виена до Пуна – Индия, на които често звучащите абстрактно мегатенденции ще се поставят в локален контекст: какво означава "глобално затопляне" и
"застаряващо население" за отделния човек и обществото във всяка една държава?
"За нас са изключително важни въпросите какво очакват младите хора от Allianz днес, кои са задачите пред нас и какво можем да допринесем за защита на бъдещето", заяви Майкъл Дикман, главен
изпълнителен директор на Allianz SE. Дългосрочната отговорност е основата на нашия бизнес. Поради тази причина, ние работим за устойчиви решения на глобалните предизвикателства.
В допълнение на инициативите, компанията ще предостави общо 125 стипендии за обучение в European School of Management & Technology (ESMT) в Берлин до 2019 година. Целта на стипендиите е да се
осигурят възможности за образование на изключителни млади студенти от цял свят, вкл. и от България, които не биха могли да си позволят това образование.
В България "Алианц" ще отбележи юбилейната година с инициативи в сферата на културата и социалните ангажименти. В унисон с фокуса на 125-тата годишнина служителите на "Алианц България" ще посадят
125 дървета в страната.
125 ще бъдат и безплатните застраховки, които компанията ще подари на свои лоялни и нови клиенти.
Компанията подготвя и друга инициатива, съвместно със Съюза на българските писатели – издаването на Антология "България – Любов", съдържаща най-доброто от българската лирика.
"Тази годишнина ни респектира, тъй като това са години, през които никога не е забравяно, че желанията и потребностите на клиентите са в основата на дълголетието на една сериозна финансова
институция, на доверието към нея.
В България Алианц заема лидерски позиции и това ни задължава да бъдем винаги една крачка пред другите, да предлагаме добри и разумни комплексни решения за клиентите.
Специфичните качества и черти, които сме пренесли във времето са стабилност, отговорност, уважение към клиента и взаимно доверие", коментира Пламен Ялъмов, председател на изпълнителния комитет на
Алианц България Холдинг.