23 Ноември 2024, 04:57 Днес (0) | Вчера (0)

Застраховател предлага алтернативен ремонт на колите, повредени от градушката

13 Август 2014 12:17 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Албена Алексиева
A+ A-
Последна редакция: 13 август 2014, 12:54

Компанията се решила на тази стъпка, защото автосервизите вече записват за ремонти за пролетта на 2015-та

Застрахователна компания "Булстрад Виена Иншурънс Груп" обяви нов проект за алтернативен ремонт на повредени от градушката автомобили.

До края на юли компанията е обработила над 10 000 застрахователни претенции по застраховки каско след падналата градушка над София на 8 юли. На клиентите са изплатени застрахователните обезщетения, а други са насочени за ремонт към доверените сервизи. 

Наличните автосервизи  в София и околните населени места обаче не могат да поемат всички клиенти, като сроковете за приемане на автомобили даже прехвърлят пролетта на 2015 г. , мотивират решението си от дружеството.

За реализацията на проекта за алтернативен ремонт на повреди от градушката е привлечен за партньор компания с международен авторитет в бранша.

Проектът се основава на метода PDR (Paintless Dent Repair) - иновативна технология за отстраняване на вдлъбнатини по външните части на превозни средства, причинени от градушка. С помощта на специално разработени инструменти се достига до засегнатата част на корпуса на автомобила и тя се възстановява оригиналния и вид. В сравнение с обичайните методи за възстановяване, методът PDR се характеризира с няколко предимства: спестява време, като престоят на автомобила в сервиз е 4-5 пъти по-кратък; високо качеството на възстановяване на ремонтираните повърхности запазва остатъчната стойност (пазарната цена) на автомобила, тъй като не се  отстранява оригиналната боя. В определени случаи при необратимо увреден детайл или при нарушена цялост на лаково покритие в  употреба влизат класическите тенекеджийски и бояджийски или други алтернативни методи  за   възстановяване, но дори и в този случай полагането на боя върху детайл, ремонтиран с метода PDR, предполага минимално нанасяне на кит и допълнителни интервенции, обясняват от застрахователната компания.

Като  технология, методът е най-добре приложим за автомобили произведени в последните пет години, тъй като лаковото покритие не е амортизирано и успешно се подлага на еластична деформация. Естествено, в случаите при които автомобилът е така пострадал, че този скъп метод за ремонт би довел до "тотална щета", ще се наложи също да се използват класическите или други алтернативни методи за ремонт.

От "Булстрад Виена Иншурънс Груп" информират своите клиенти, че при желание автомобилът им да бъде включен в програмата за алтернативен ремонт на повреди от градушката, могат да се обърнат се към контакт центъра на дружеството на телефон 0800 11 1110800 11 111 или на телефоните на всички офиси и посредници.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 22 Ноември 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8580
GBP 2.4796 2.4887 2.3487
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив