Клиентът сам извършва огледа на щетата със смартфона си
От днес застрахователна компания "Лев Инс" стартира мобилно приложение за онлайн заявяване на претенция по застраховка Каско. Услугата е предназначена за улеснение на клиентите при огледа по щета.
Интуитивният интерфейс води потребителя при в няколко стъпки с указания и предварително подготвени шаблони.
За да ползва приложението, клиентът трябва да се свърже с колцентъра на денонощнен безплатен телефон 0800 15 333, където да информира за настъпило събитие. Операторите записват необходимите данни
за започване на процедурата и изпращат SMS с линк на смарт телефон, с който да бъде направен огледът на увредения автомобил. Изпратеният линк е валиден в рамките на 24 часа. След получаване на SMS
клиентът избира посочения линк и стартира приложението на своето смарт устройство. Остава само да следва стъпките, за да извърши огледа на щетата си. В случай на трудност, на всяка стъпка може да
позвъни на горещата линия за съдействие. Веднъж изпратен огледът по щета, не може да бъде направен отново.
В рамките на 24 часа от приключване на огледа (или първият работен ден), експерт на Лев Инс се свързва с клиента за одобрение и уточняване на следващите стъпки от процеса по движение на
щетата.