Компанията предлага онлайн застраховане по четири застрахователна продукта
От 1-ви февруари Дженерали България официално ще стартира нов модул за плащане, част от специалния клиентски уеб портал на Групата klienti.generali.bg.
Всеки клиент с активна полица в дружествата на групата вече ще може да направи плащане по някой от застрахователните договори – на разсрочки или еднократно.
От новата година компанията вече предлага на своите клиенти и ново мобилно приложение за iPhone и Android и модул за онлайн плащания.
Приложението е безплатно и дава бърза връзка с национален тел. 112 и 24-часовия асистънс център на Дженерали България.
Чрез него могат да се регистрират щети по застраховките "Каско” и "Имущество”.
Клиентът може да следи развитието на регистрираната щета, както и при нужда да намери най-близкият офис на Дженерали или медицинско заведение.
Ивайло Йосифов, главен изпълнителен директор на застраховател, обещава изграждане скелета на една дигитална екосистема с дългосрочни перспективи.
Компанията предлага онлайн застраховане още през 2011 година и дава възможност на своите клиенти да се възползват от четири застрахователна продукта през онлайн портала си за продажби.
Три от тях са изцяло електронни продукти, без хартиен носител - застраховка "Помощ при пътуване, медицински разходи с асистънс”, застраховка "Злополука” и застраховка "Домашно
имущество”.