Редица български застрахователни компании реагираха светкавично на бедстващите от пороите райони в страната. На корпоративните им сайтове се появи информация, че удължават работното време на офисите си в силно пострадалите градове - Варна, Добрич и Велико Търново
Допълнително пострадалите ще могат да завеждат искове за ликвидиране на щети включително в събота и неделя.
Застрахователно дружество "Лев инс" обяви, че започва незабавно авансово изплащане на застрахователни обезщетения в пострадалите от дъждовете райони. В най-засегнатите райони са изпратени извънредни асистънс екипи, които да оказват помощ и съдействие на пострадалите ни клиенти
Компанията удължава до един месец срока за завеждане на щетите, причинени от природното бедствие.
От "Алианц България" обявиха, че ще изплатят веднага авансово обезщетение от 500 лв. на пострадалите си клиенти (физически лица) с имуществени и Каско застраховки в бедстващите райони .
Вече е създадена организация за ускорена ликвидация на щетите. Допълнителни мобилни групи ще извършват огледи, за да може пострадалите да бъдат обезщетени максимално бързо.
От дружеството обявиха, че клиентите със застраховка Каско, които са с право на сервиз, трябва да регистрират щета по телефон и да се насочат към съответния сервиз, където автомобилът ще бъде почистен и отремонтиран в най-кратки срокове, без да заплащат.
От своя страна компанията "Армеец” организира дежурни екипи в центровете за регистрация на щети в пострадалите от обилните валежи и усложнената метеорологична обстановка градове.
Допълнителна информация и съдействие клиентите на дружеството могат да получат от денонощният контактен център.
Клиентите на дружеството, които имат щети по своите застраховки имущество, трябва да уведомят застрахователя в десетдневен срок, припомнят от компанията.
Формуляр "Уведомление за щета" може да бъде изтеглен от сайта на дружеството.
От "Армеец" припомнят, че освен попълнено уведомление за щета, следва да се представят още документи за собственост на увреденото имущество и номер на банкова сметка.
"Дженерали България" съобщи, че ще удължи работното време на офисите си във Варна, за да може по-бързо да приема искове за обезщетения на пострадали от пороя нейни клиенти.
Компанита също е сформирала допълнителни мобилни групи за извършване на огледи.
"ЗД Евроинс” АД обяви горещи телефони за завеждане на нанесени от наводнението щети.
ДЗИ съобщи, че въвела извънредни мерки във връзка с бедственото положение в Североизточна България.
Клиентите на ДЗИ в пострадалите райони ще бъдат обслужвани по бърза процедура за завеждане на щети, а обезщетенията им ще бъдат изплащани ускорено и с приоритет.