25 Април 2024, 03:06 Днес (0) | Вчера (12)

Застрахователните компании се настаняват в социалните мрежи

25 Юли 2012 12:11 ИНСМАРКЕТ по статията работи:
A+ A-
Последна редакция: 25 юли 2012, 12:16
под лиценза на creative commons

Friendsurance не е застраховател, а само предоставя онлайн средище на заастрахователите и техните клиенти

 

Германският проект Friendsurance е „бялата лястовичка” в проникването на заастрахователните услуги на територията на все по-популярните социални мрежи. Създателите на Friendsurance предлагат на близки групи хора да отделят част от бюджета си за взаимно застраховане.

Групите от до 15 човека сключват договор и със застрахователна компания. При настъпване на застрахователно събитие от общата каса се изплаща обезщетение да пострадалия (до няколко стотин евро), а ако сумата е по-голяма от хазната на групата, то останалата чааст се покрива от съответната застрахователна компания.

Използвайки услугите на Friendsurance, застраховката излиза 30% по-евтино, отколкото ако се сключи по обичайния ред директно със застраховател.

Самото членство в тази застрахователна социална мрежа е напълно безплатно, а колкото по-голяма е групата, толкова и икономиите.

Засега мрежата предлага застраховането на гражданска отговорност, домашно имущество и съдебна защита. В процес на подоговка е и предлагането на полици като медицинско и автомобилно застраховане.

Friendsurance не е застраховател, а само предоставя онлайн средище на заастрахователите и техните клиенти.

Идеята на Friendsurance е да се от комисионните, които плащат застрахователите за привличане на нови клиенти.

 

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 24 Април 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8323
GBP 2.4796 2.4887 2.2729
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив