Застрахователят призова посещенията в офисите и ликвидационните центрове да става само след съгласуване по телефона и препоръка от служители на компанията, ако обслужването от разстояние е невъзможно
И "ОЗК-Застраховане" излезе с указания до клиенти и партньори заради COVID-19. Застрахователят призова посещенията в офисите и ликвидационните центрове да става само след съгласуване по телефона и
препоръка от служители на компанията, ако обслужването от разстояние е невъзможно.
За сключване и отчитане на полици:
- Клиентите трябва да се свържат по телефона и да уточнят и разменят по e-mail условията, информацията, данните и документите, необходими за сключването на застрахователния
договор. Така ще се намали максимално времето на престой в офисите. Желателно е при посещение на място посетителите да имат предпазни маски или шал. В офисите няма да бъдат допускани лица с видими
симптоми. Влизането в залите ще става по един човек.
- На застрахователните посредници е напомнено, че през уеб-базирания портал WWWINS могат да издавате следните видове застраховки:
• Гражданска отговорност на автомобилистите
• Гранична Гражданска отговорност на автомобилистите
• Злополука на пътниците в обществения транспорт
• Трудова злополука
• Каско на ППС
• Помощ при пътуване
• Достъпна сигурност за дома
• Стандартна – Първи риск за дома
• Медицински разноски в БГ за чужденци
Документите, необходими за сключване на полица, трябва да бъдат пращани по електронна поща. По същия ред ще се приемат и периодичните посреднически отчети. Всички оригинални подписани документи и
отчети ще бъдат представени след изтичане на извънредното положение.
За завеждане на претенции застрахователят напомня:
При настъпили събития по всички видове застраховки (Злополуки, Имущество, Отговорности и др.) с изключение на Гражданска отговорност на автомобилиста и Каско на ППС, уведомления ще бъдат приемани
на мейл: [email protected]. При настъпили събития по застраховки Каско на ППС и Гражданска отговорност на автомобилиста уведомления се приемат на: [email protected]. В случай на необходимост от заявяване
на първичен и/или последващ оглед и посещаване на място на адрес, исканията се отправят на мейл: [email protected]
След получаване на уведоменията компанията ще регистрира преписката и ще уведоми клиента за номера й; ще даде инструкции за изпълнение – за намаляване и/или ограничаване на
вредите; ще даде указания за комплектоване на преписката и ще окаже пълно съдействие в случай на необходимост от допълнителна информация.
Клиентите не бива да забравят да посочат e-mail адрес и телефон за връзка за контакт. Също така клиентите не трябва да прилагат снимки, документи или други файлове, когато уведомяват за събитие с
писмо по електронната поща, защото те ще бъдат поискани впоследствие.
Цялата налична документация да се изпраща еднократно при приключване на преписката, а кореспонденцията да се води по мейл, призова застрахователят.