На телефон 0700 11 111 пък всеки може да се свърже с служител на дружеството
След сериозните мерки за ограничаване разпространението на коронавируса у нас, повечето държавни и обществени институции предприеха ограничване работата си с клиенти. Същото правят и дружества,
банкови клонове и др. "Топлофикация - София" също обяви по-строг контрол, предаде БНР. "Уведомяваме ви, че във връзка със създадената обстановка за повишена опасност от заразяване с вируси,
ръководството на "Топлофикация София" ЕАД разпорежда със заповед на изп. директор Александър Александров въвеждането на по-строг режим при обслужването на клиенти. Молим потребителите да ограничат
максимално посещенията си в клиентските центрове на дружеството, като ги съветваме да използват активно дигиталните ни канали за комуникация ([email protected]; [email protected];
www.facebook.com/www.toplo.bg)", се казва в съобщението на дружеството.
На телефон 0700 11 111 пък всеки може да се свърже с служител на дружеството.
"За да бъде избегнато струпване на повече хора в затворени помещения (клиентските центрове), ще бъде необходимо клиентите да изчакат извън сградата своя ред, за което предварително ги молим за
извинения! На служителите, които са в постоянен и ежедневен контакт с клиенти са раздадени необходимите предпазни средства, като същевременно се извършва периодична дезинфекция на местата за
посещения на граждани", се отбелязва още.