Партньор в проекта на Metro Markets е ИТ компанията DataArt
Технологичната компания DataArt си партнира с Metro Markets – B2B платформа за електронна търговия, която е дъщерно дружество на немската мултинационална компания Metro AG, в разработката на ERP
система за е-търговия от следващо поколение, пише TechNews.bg. Решението е мащабируемо и автоматизирано с редица възможности – от електронно
управление на договори, интелигентно ценообразуване и маршрутизиране на поръчки до проследяване на процеси и изплащане на задължения. То трябва да осигури по-нататъшното развитие на Metro Markets
като най-голямата B2B платформа за е-търговия в Европа.
Целевата група на онлайн B2B платформата са хотели, ресторанти и кетъринг компании, които ще могат да я използват, за да пазаруват от широк кръг независими търговци, както и да купуват собствените
продукти на Metro.
Проектът е разработен в рамките на по-малко от година. Създадена е гъвкава и мащабируема платформа, която ще реализира плановете за растеж на Metro в Европа, коментира Филип Блом, CEO на
компанията. B2B платформата стартира първо в Германия.