Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) наложи имуществена санкция в размер на 75 000 лв. на “Чипита България” АД за извършено нарушение на чл. 34, ал. 6 във връзка с чл. 30 от Закона за защита на конкуренцията
Повод КЗК да се самосезира е рекламната кампания под мотото “Отвори и спечели” с организатор “Чипита България” АД. Информацията за промоцията се съдържа на опаковките на кроасани Smaky 7 days и на интернет сайта на дружеството.
За участие в рекламната игра е трябвало да се изпрати SMS или обаждане на посочен телефон с посочване на уникален код, отпечатан на карта, поставена във всяка опаковка на кроасаните. Сред обещаните награди са били мобилни телефони, система за домашно кино, както и пътуване в чужбина.
Участието в организираната промоционна игра е обвързано със закупуване на продукта. Също така стойността на обещаните награди значително надвишава стойността на промоциираните продукти, което е нарушение на чл. 34, ал. 6 от ЗЗК.