29 Ноември 2024, 11:36 Днес (2) | Вчера (2)

КЗК спира рекламата на снакса Пицети

13 Юли 2015 16:50 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 13 юли 2015, 16:56
vbox7

Рекламата подвежда хората, че си купуват оригинален италиански продукт, казва КЗК

КЗК наложи временна мярка – спиране на разпространението на рекламен клип на продукта 7 days Pizzetti, произвеждан от "Чипита България" АД.

Цялостното впечатление от рекламния клип насочва към идеята, че 7 days "Pizzetti” е оригинален италиански продукт. Отделните елементи на рекламата, възприети в тяхната съвкупност, създават сериозен риск от заблуда на потребителите и следователно от увреждане на техните интереси. Рискът се състои в това, че подведени от рекламното послание, потребителите биха закупили "Pizzetti” с впечатлението, че купуват оригинално хлебно италианско изделие. Създаването на погрешно впечатление у потребителите води до увреждане и на интересите на конкурентите на "Чипита България" АД, които произвеждат, внасят и продават на българския пазар подобен род снаксови закуски, се казва в решението на КЗК. 

Описаната по-горе опасност е реална и непосредствена, доколкото цялостната рекламна кампания е все още в етап на активна реализация. Рекламният клип продължава да бъде показван в българския телевизионен ефир на територията на цялата страна и посланието му достига до неограничен кръг потенциални потребители.

С оглед на това КЗК определи, че е наложително да се предприемат незабавни мерки по преустановяване на рекламата, които ще бъдат в сила до окончателното  произнасяне по случая с решение на Комисията по същество.

Интересното е, че в определението КЗК използва наименованието на снакса Pizzetti, докато на опаковките от "Чипита" името е Pizzeti, тоест с едно "t".

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 28 Ноември 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8572
GBP 2.4796 2.4887 2.3451
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив