Има забавено препращане на сигнали от потребители от страна на администриращите системата
Комисията за защита на потребителите (КЗП) снема доверието си и се оттегля от проекта за подаване на жалби от потребители към търговци "Аз-клиентът", администриран от фирмата SOCOURT.
Причината е, че месец след като КЗП предприе действия по установяване на обстоятелствата, поради които се оказа, че има забавено препращане на сигнали от потребители от страна на администриращите
системата, и получи уверение, че проблемите ще бъдат отстранени, то все още не функционира.
Комисията за защита на потребителите напомня, че остават достъпни всички нейни официални канали за подаване на жалби и сигнали и предоставяне на консултации на гражданите – Националният телефон на
потребителя 0700 111 22, официалната интернет страница на институцията (kzp.bg, достъпна и чрез мобилен телефон) и регионалните представителства в страната.