Collision Prevention Assist system на Mercedes-Benz C-класа разпознава опасностите преди да се случат
Някои от най-добрите реклами са тези, които не може да бъдат излъчен по телевизията по очевидни причини.
Рекламата на Mercedes-Benz C-класа е създадена от студенти от германската филмова академия и обхваща обхваща много чувствителна тема в страната, дори с 68 години след края на Втората световна война - Хитлер и нацисткия режим.
Действието в рекламата се развива в австрийското село в края на 19-ти век, където виждаме Адолф Хитлер като дете да си играе с хвърчило. Разсеян от него играта, той пресича улицата в момент, в който Mercedes-Benz C-дошъл от 21 век минава на скорост.
Въпреки, че германското возило е оборудвано с Collision Prevention Assist system, колата не спира и помита младия Хитлер.
Поуката от тази история е, че Collision Prevention Assist system разпознава опасностите преди да се случат.