16 Април 2024, 20:34 Днес (11) | Вчера (10)

Как в „неподходяща” реклама Mercedes убива младия Хитлер (видео)

30 Август 2013 13:57 ИНСМАРКЕТ по статията работи:
A+ A-
Последна редакция: 30 август 2013, 15:41

Collision Prevention Assist system на Mercedes-Benz C-класа разпознава опасностите преди да се случат

Някои от най-добрите реклами са тези, които не може да бъдат излъчен по телевизията по очевидни причини.

Рекламата на Mercedes-Benz C-класа е създадена от студенти от германската филмова академия и обхваща обхваща много чувствителна тема в страната, дори с 68 години след края на Втората световна война - Хитлер и нацисткия режим.

Действието в рекламата се развива в австрийското село в края на 19-ти век, където виждаме Адолф Хитлер като дете да си играе с хвърчило. Разсеян от него играта, той пресича улицата в момент, в който Mercedes-Benz C-дошъл от 21 век минава на скорост.

Въпреки, че германското возило е оборудвано с Collision Prevention Assist system, колата не спира и помита младия Хитлер.

Поуката от тази история е, че Collision Prevention Assist system разпознава опасностите преди да се случат. 

 

 

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 16 Април 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8354
GBP 2.4796 2.4887 2.2900
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив