Customer Analytics Forum 2015 ще посочи как да извличем максимална полза от клиентските данни
Как да изградим ефективни взаимоотношения с клиентите? Как да превърнем данните в пари? Отговор на тези и други въпроси ще даде Customer Analytics Forum 2015 – първото по рода си събитие в
България, което ще дискутира начини за извличане на максимална полза от наличните клиентски данни. По време на форума ще бъдат потърсени отговори и на други въпроси, като:
- Как да спечелим конкурентно предимство от наличните клиентски данни?
- Как да удължим живота и да стимулираме активността на нашите клиенти?
- Как да увеличим продажбите и печалбата на компанията ни?
- Колко ще спечелим догодина?
Според организаторите 11235 Ltd. и Тим ВИЖЪН България, отговорите се коренят в наличните данни за потреблението, демографията, продуктите, поведението, нагласите и микро трендовете на вашите клиенти. Достатъчно е само да знаете как да разчитате тези данни и да използвате това, което те ви показват. Съвременните методи за анализ достигат до там, да предвиждат с висока точност следващите действия на вашите клиенти. В резултат - можете да групирате клиентите със сходно очаквано поведение и да поощрите, или разколебаете, това поведение в зависимост от интереса на вашата организация.
За участие в Customer Analytics Forum 2015 и повече информация за форума - http://analytics.11235ltd.com/customer-analytics-forum-2015/
Инсмаркет е медиен партньор на Customer Analytics Forum 2015.