Идеята на организацията е да се фокусира върху проблемите по веригата клиент-застраховател-сервиз, посочи председателят на НАСИА Атанас Генов
Ще бъде въведена система за категоризация на сервизите, извършващи авторепаратура. Това съобщиха от новосъздадената Национална асоциация на сервизите, извършващи авторепаратура (НАСИА).
Структурата ще бъде отворена за всички обекти, покриващи изискванията за членство и отговарящи на цели, свързани с интересите на крайния потребител на услугите, посочиха от асоциацията.
Идеята на организацията е да се фокусира върху проблемите по веригата клиент-застраховател-сервиз, посочи председателят на НАСИА Атанас Генов. По думите му асоциацията ще се стреми да даде възможност на всяка една част от веригата да получи повече и по-качествени услуги и обслужване и най-вече, гаранция за тях.
Според Генов новата система ще даде възможност на потребителите да направят по-информиран избор, бърз, качествен и безопасен ремонт и гаранция за продуктите и предоставените услуги.
Всички сервизи, които членуват в асоциацията, ще бъдат категоризирани и сертифицирани. Ще бъде приложена единна програмна методика за изчисляване на необходимото време за извършване на авторепаратурни ремонти.
В учредената на 16.03.2012г. Национална Асоциация на сервизите извършващи авторепаратура (НАСИА) вече членуват повече от 60 фирми с над 100 сервиза в София и страната. Сред тях са много от големите вносители с тяхната сервизна мрежа, добре развити и оборудвани универсални сервизи, а също така и производители на автомобили.
Чрез въвеждането на система за категоризация на сервизите и публикуването на максимално подробна информация в официалния сайт на НАСИА, асоциацията цели да осигури на клиентите – собственици на МПС възможност да ползват правото си на информиран избор, относно мястото и условията, в които ще се извършва ремонта на собствените им автомобили.