Луксозните стоки изграждат грешна ценностна система, смятат регулаторите в страната
Медийният регулатор в Китай издаде наредба, с която се забранява рекламирането на луксозни стоки като скъпи часовници, златни предмети и др.
Причината е, че според регулаторите подобни призиви за купуването на луксозни стоки изграждали грешна ценностна система в обществото, съобщи Дарик.
Тези действия са провокирани от многократните призиви на управляващите хората да са по-пестеливи и да не прахосват средствата си за екстравагантни предмети, обясни правителствен говорител, цитиран
от британския Telegraph.
По думите му радио- и телевизионните програми трябва да възпитават по определен начин хората и да се грижат за запазването на добрите китайски традиции и разумния начин на живот.
Забраната дойде след редица скандали за злоупотреби при разходването на публични средства и след предприемането на мерки за борба с корупцията.
Новият президент Си Дзинпин призова и правителството да покаже пестеливост и обеща да бъдат наказани политиците, уличени в корупционни схеми.