Allianz изпревари АХА и се класира на 41-во място сред ТОП 500 компании
Според годишната класация на Brand Finance Global 500, Алианц e застрахователен бранд №1 в света. Стойността на марката достигна 21 млрд. долара (приблизително 18 млрд. eвро), което представлява
ръст от 3%, сравнено с 2014 г.
Това поставя Алианц на 41-во място сред 500-те световни бранда и пред АХА (19 млрд. долара, 48 място).
Brand Finance e консултантска компания, базирана във Великобритания, водещ оценител на финансовите марки. Класацията се основава на сравнително проучване на силата, риска и бъдещия потенциал
на дадена марка в сравнение с преките й конкуренти.
Brand Finance отчита растежа на приходите и положителната перспектива като основни предимства, които увеличават стойността на марката Алианц. В тази връзка, Brand Finance очаква приходите на Алианц
да нараснат с 15% следващите пет години.