Лимитът на отговорност е до $5 млн. и важи за целия свят
Специализираният застраховател Beazley с операции в Европа, САЩ, Азия и Близкия Изток обяви нова програма за застраховане отговорността на средствата за масова информация. Застраховката обхваща рискове, пред които са изправени малките и средните медии и издатели в САЩ. Според Beazley, медийният пейзаж в САЩ се промени значително през последното десетилетие. Традиционните издателски и медийни групи все по-активно преминават онлайн, а броят на фрилансърите, които публикуват единствено онлайн, включително блогъри, влогъри и други социално влиятелни личности, нараства все повече и повече. От друга страна, обществеността търси все по-широк кръг източници на съдържание, което изправя медийния сектор пред нови предизвикателства и рискове, свързани с истината, неприкосновеността на личността и икономическото развитие.
Полицата на Beazley покрива загубите, свързани с професионалната дейност на медиите и отделните журналисти при настъпило застрахователно събитие. Покритието се фокусира върху невярно съдържание, клевета, набедяване и нарушаване на авторски права и търговските марки, на интелектуалната собственост и конфиденциалност, както и редица други рисове, свързани със съдържанието. Сред допълнителните покрития са още: неволно нарушаване договора с клиента, допускане на различни технологични грешки; информационна сигурност и поверителност; телесни повреди или имуществени щети, произтичащи от публикуването на съдържание.
Застраховката е предназначена за издатели, говорители, автори, журналисти, блогъри, влогъри, създатели на контент, както и за създатели на реклами и рекламни агенции.
Лимитът на отговорност е до $5 млн. и важи за целия свят.