Призът отиде при "Алианц България" като най-силна марка в сегмента у нас
Алианц България се нареди сред най-силните марки у нас, като зае първо място в застрахователния сегмент, показаха резултатите от независимото проучване сред потребителите на българския пазар по
инициатива на глобалната организация Superbrands.
"Отличието на Алианц България в проучването на Superbrands е изключително важно за нас, тъй като то е и признание от потребителите за съвместната ни работа. Първото място е и отговорност да
продължим да подкрепяме нашите клиенти и партньори с най-добрите финансови решения в условията на динамично променяща се среда", коментира Пламен Ялъмов – председател на Изпълнителния комитет
на Алианц България Холдинг.
Глобалната организация Superbrands е независима институция, фокусирана върху брандинга. Тя отличава и промотира изключителните търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в
рамките на националния пазар. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално
гласуване на потребителите в интернет. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от следните критерии на световната организация, а именно марка, която е изградила отлична
репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите – качество, надеждност, индивидуалност и ценности, които я правят уникална на пазара.
През тази година Алианц България получи няколко престижни награди от български и международни организации – "Застраховател на годината" и международното отличие за качество QUDAL златен щемпел
"Шампион в качеството" и др. Доказателство за доброто позициониране на компанията е и ръста от 15% на стойността на марката Allianz в глобален мащаб, оценена на $7.7 млрд. в класацията на
Interbrand за 2014 г.