17 Май 2024, 13:47 Днес (6) | Вчера (11)

Луфтханза основава световен център за телемаркетинг в Бърно

23 Февруари 2005 12:24 INSMARKET по статията работи:
A+ A-

Водещата международна авиокомпания подпомага клиентите си от Централна и Източна Европа и осигурява работни места в Република Чехия

С цел продължаване на стратегията си за осигуряване на най-добрите услуги за клиентите си в Централна и Източна Европа, Луфтханза избра град Бърно /Република Чехия/ за местонахождение на новия си телефонно-информационен център, съобщиха от българското представителство на немския авиопревозвач.
Потвърждавайки обвързаността си с пазарите на Централна и Източна Европа и съобразявайки се с изискванията на региона, центърът в Бърно ще продължи да подобрява репутацията на Луфтханза за качество, ефективност и благонадежност от 1-ви юни тази година.
Global Telesales Бърно ще обслужва нуждите на пътниците в 10 държави от региона и подчертава значимостта на Централна и Източна Европа за глобалната стратегия на Луфтханза, особено откакто разширяването на Европейски съюз позиционира терминалите на компанията във Франкфурт и Мюнхен в центъра на нова Европа. Те осигуряват най-добрата възможна връзка в Централна и Източна Европа с ненадминат брой дестинации по света. 
Плановете на Луфтханза за растеж предвиждат телефонният център в Бърно да достигне персонал от 100 човека до 2008г. Нуждата от такъв център бе обяснена от г-н Стефан Семш, Регионален директор на Луфтханза за Централна и Източна Европа и е обвързана с плановете на Луфтханза да увеличи полетите си в региона между 2003 и 2006г. "Това е стратегически пазар за нас - такъв в който целим двойно увеличаване на полетите в близките години." От това лято Луфтханза вече ще предлага повече от 450 услуги седмично до 14 дестинации в региона и това затвърждава позициата и на превозвач номер едно в Централна и Източна Европа.
Луфтханза избра Бърно за десетият телефонен център след изследване проведено в 30 района. Критериите за избор включваха членство в Европейския Съюз, ценово ориентиран пазар и квалифицирана работна ръка. За служителите в центъра в Бърно Луфтханза изисква перфектен английски език и селекция от чешки, български, полски, румънски, сръбски, хърватски, словашки, унгарски, руски, украински и немски.
Услугите предлагани в Бърно ще включват информация и помощ на клиентите с разписанието на полетите, отстъпките, услугите, резервациите, продажбите и билетите на компанията. Персоналът ще дава информация за програмата Miles&More и ще помагат на клиентите с телефонното чекиране, Интернет услуги и обратна информация. Освен това те ще предлагат консултантски услуги на туристическите и пътническите агенции.
До сега Луфтханза разполагаше с девет центъра в света локализирани в Австралия, Китай, Южна Африка, Турция, Германия, Ирландия, Канада и САЩ. В тях работят повече от 1300 човека, които провеждат над 10 милиона телефонни разговора годишно на повече от 15 езика. 
Луфтханза е най-голяната международна авиокомпания в света, с повече от 50 милиона пътници превозени годишно с международните и вътрешни полети. В новото си лятно разсписание компанията има 12700 седмични полета до 177 дестинации в 73 държави по света. 

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 16 Май 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8056
GBP 2.4796 2.4887 2.2784
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив