Когато през 2006 г. поп иконата стана рекламно лице на Gillette и оглави кампанията им „Крака на богиня", в рамките на ангажимента си, Марая застрахова не гласа си, а краката си за един милиард долара
Явно професията поп звезда не е толкова безопасна, колкото изглежда. Марая Кери го доказа, след като беше откарана в нюйоркска болница с извадено рамо.
„Марая пострада по време на снимките на новото й видео #Beautiful, което е режисирано от съпруга й Ник Кенън. Още същата вечер тя беше откарана в болница, където рамото й беше наместено. Сега Марая е добре“, заяви представител на звездата.
Марая Кери има ангажимент да пее на безплатен концерт за пострадалите от урагана Санди в нюйоркския Сентрал Парк в събота. Феновете й стискат палци дотогава певицата се чувства добре и във форма.
Освен първокласното медицинско обслужване, дали звездата ще получи и застрахователно обезщетение все още не е ясно.
Факт е обаче, че Кери в средата на миналото десетилетие държеше рекорд сред звездите за най-скъпа застраховка.
Когато през 2006 г. поп иконата Марая Кери стана рекламно лице на Gillette и оглави кампанията им „Крака на богиня", в рамките на ангажимента си, Марая застрахова не гласа си, а краката си за един милиард долара.