Новият мениджмънт на МЗК Европа определи 2002 г. като година на пренареждане на управленските приоритети.
Компанията декларира насочеността си към масовия потребител и отчете първите резултати от работата си в тази насока. Целта е компанията да разшири застрахователния си обхват, като запази преимуществата на малката компания.Валентина Николова, изпълнителен директор и член на Съвета на директорите, определи като приоритет разрастването на компанията, като ще се стреми да запази оперативността (1), коректността към клиентите (2) и бързото отзоваване (3), характерни за малките в бранша. Промяната в маркетинговата политика на компанията, свързана с "отваряне" към пазара и медиите, се изразява в създаване на нови застрахователни продукти. Първите резултати бяха официално огласени в началото на тази седмица 25-процентен ръст на премийния приход до октомри т. г. в сравнение със същия период на миналата година. Краткосрочните цели на мениджмънта се свързват с конкретни очаквания 40% прираст за цялата 2002 в сравнение с 2001. От компанията считат, че ще могат до достигнат този ръст с по-агресивна маркетингова политика в последните месеци на годината. С това се свързва и решението за пръв път да се фаворизира застраховката "Гражданска отговорност". Приходите от нея заедно с коледната промоционална застраховка за имущество може би ще изравнят относителния спад на премийните приходи през последните месеци и компанията ще достигне планирания в началото на годината среден годишен ръст.
Промоционалната коледна застраховка покрива рискове, свързани с дома и домашното имущество. Срещу 9 лева собствеността ви ще бъде защитена от пожар, експлозия, буря, проливен дъжд, наводнение, мълния, както и от падащи предмети. Пределното застрахователно покритие е съответно 2000 лв. за движимото и 6000 лв. за недвижимото имущество. Предложението важи до края на януари 2003 г. Доплащайки 6 лева, застрахователят поема отговорността за покриване на щетите от риска кражба, а 13 лева е надбавката за риск "земетресение".
Офертата включва и още две разширения на продукта за щети, нанесени на трети лица с повишение на премията в размер на 4 лв. (например, ако наводните съседите и им гръмне подовото отопление) и опция за покритие на риск "злополука" със завишение в цената от 2 лева.