Идеята е един град да бъде представен в друг чрез поставяне на реклама на видими места
Министерството на туризма започва две кампании за насърчаване на вътрешния туризъм, като едната е с участието на местните власти. Това каза пред журналисти министър Николина Ангелкова при посещението си в Кърджали, придружавана от петкратният световен шампион по ски - алпийски дисциплини, Марк Жирардели, предаде Дарик.
Идеята е един град да бъде представен в друг чрез поставяне на реклама на видими места. "Ще промотираме Кърджали във Варна и обратно", посочи като пример министър Ангелкова.
Тя допълни, че по кампанията за вътрешен туризъм министерството разполага с близо 2 млн. лв. европейски средства. Бюджетът на министерството за реклама бил 5 млн. и 200 хил. лв., като основните
средства са за участия на борси и изложения за представяне на България.
Посещението в Кърджали е началото на още една кампания, обясни Ангелкова. Тя е за представяне на България посредством поредица посещения на известни личности в различни райони на страната. Освен че
ще рекламира България, разказвайки за местата, които заслужават да се видят, петкратният световен шампион работи и по създаването на стратегия за развитие на планинския туризъм.
Визитата на министър Ангелкова и Жирардели в Кърджали включваше посещение на Регионалния исторически музей, манастирския комплекс "Св. Йоан Предтеча" и обиколка на Перперикон.