Жените проявяват по-голям афинитет към инвестиционните продукти
Любопитна статистика за нагласите на мъжете и жените към животозастраховките огласи руска компания. Застрахователят "Росгосстрах Живот" и банка "Откритие" са провели проучване сред своите клиенти за това какъв е вкусът на половете към животозастрахователните продукти. Мъжете по-често застраховат живота си и едновременно с това спестяват. Те купуват продуктите със спестовен план, за да може в случай на форсмажорни обстоятелства семействата им да не останат без средства. Силният пол купува един път и половина по-често от слабия животоспестовни застраховки. Най-често мъжете наблягат на рисковете безработица, внезапна смърт и инвалидност.
От друга страна, жените проявяват афинитет повече към инвестиционните продукти в животозастраховането – над 63% от клиентките избират именно тях.
При инвестиционното застраховане мъжете най-често се интересуват дали в портфейла присъстват компании от автомобилната промишленост и по-специално производството на електромобили. В застрахователната компания – автор на проучването, застрахованите мъже са с 4% повече от застрахованите жени. Най-често клиентите предпочитат банковия канал за сключване на животозастраховки.