Приходната агенция получи признание и от неправителствения сектор
НАП получи най-висока оценка на работата си в анкетата на Българската стопанска камара. Повече от половината попитани – 51%, са отговорили, че одобряват дейността на приходната агенция.
Вчера НАП получи и наградата на фондация "Граждани срещу бюрокрацията" като институцията, която предлага най-много електронни услуги на своите клиенти. Грамотата получи г-жа Боряна Георгиева, директор на дирекция "Обслужване" в НАП. Наградата беше връчена от председателя на управителния съвет на неправителствената организация Стефан Христов.
НАП е лидер сред държавните институции по брой на предлаганите електронни услуги. Приходната агенция има разработени над 80 е-услуги и годишно обменя с клиентите си по над 100 млн. електронни документи, което спестява на бизнеса и гражданите пряко над 300 млн. лв. административни разходи.
Фондацията "Граждани срещу бюрокрацията" е неправителствена организация, чиято платформата за документи - Pisar.bg, се използва от над 1 000 000 души годишно.