До края на тази седмица ще бъде готов сайтът на тримата омбудсмани на "Топлофикация София"
За по-малко от месец, откакто бе отворена приемната на тримата обществени посредници на "Топлофикация София", клиентите на дружеството са подали повече от сто жалби. 62 от сигналите са подадени писмено, а 40 са устни. Повечето от жалбите са свързани с несъгласие с изравнителните сметки за парно и топла вода, каза за "Хоризонт" на БНР един от тримата обществени посредници Деян Дянков. "Изравнителната сметка е трябвало да бъде възразена в топлинния счетоводител. И при положение, че абонатът не го е направил това нещо, не си е направил труда да възрази изравнителната сметка, да каже, че не е съгласен с нея, вече като се стигне до фактура от "Топлофикация", нещата стават по-сложни."
До края на тази седмица ще бъде готов сайтът на тримата омбудсмани на "Топлофикация София". На него ще има качено типово заявление за жалби, което да улесни потребителите във връзката им с обществените доставчици.