Телефонът е валиден за цяла Европа
За 6 години имаме над 550 хил. позвънявания от деца и родители. Провели сме над 100 хил. консултации с деца и възрастни. Към органите за закрила на детето сме подали над 2260 сигнала за българчета
в риск. Това каза в предаването "Хоризонт до обед" по БНР главният експертът в Националната агенция за закрила на детето Мила Ташкова. Тя обясни, че най-често се звъни, за да се получи
информация или децата да споделят проблемите си или да подадат сигнал за рискови ситуации. Също така възрастни съобщават за нарушени права на децата. Телефон 116111 е валиден за цяла Европа.
Хората от другата страна на телефона са хора, завършили Психология, Клинична психология, Социални дейности. Преди същинския им старт на работа специалистите преминават през обучения за телефонното
консултиране и получават различни надграждащи обучения, посочи още Ташкова.