05 Ноември 2024, 17:33 Днес (1) | Вчера (4)

Над 550 хиляди позвънявания регистрира за 6 г. националната телефонна линия за деца

05 Ноември 2015 15:50 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 5 ноември 2015, 12:29

Телефонът е валиден за цяла Европа

За 6 години имаме над 550 хил. позвънявания от деца и родители. Провели сме над 100 хил. консултации с деца и възрастни. Към органите за закрила на детето сме подали над 2260 сигнала за българчета в риск. Това каза в предаването "Хоризонт до обед" по БНР главният експертът в Националната агенция за закрила на детето Мила Ташкова.  Тя обясни, че най-често се звъни, за да се получи информация или децата да споделят проблемите си или да подадат сигнал за рискови ситуации. Също така възрастни съобщават за нарушени права на децата. Телефон 116111 е валиден за цяла Европа.

Хората от другата страна на телефона са хора, завършили Психология, Клинична психология, Социални дейности. Преди същинския им старт на работа специалистите преминават през обучения за телефонното консултиране и получават различни надграждащи обучения, посочи още Ташкова.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 05 Ноември 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.7936
GBP 2.4796 2.4887 2.3266
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив