След нормализиране на ситуацията всички застрахователни претенции могат да бъдат предявени и ще бъдат изплатени съгласно условията на договора
ОЗОФ "Доверие" съобщи, че не покрива здравни услуги за диагностика и лечение на увреждане на здравето вследствие на новопоявила се болест или епидемия с опустошителен характер, според Общите
условия по застраховка Заболяване (Чл.11. (1)). "Намираме се в ситуация на пандемия, обявена от СЗО. Пандемията е причинена от новопоявил се вирус. На това основание ние не можем да покриваме
разходи за случаи с доказано заразяване с новия коронавирус- COVID-19. Диагностиката и лечението на всички останали респираторни заболявания се покрива съгласно застрахователния договор", посочват
от дружеството.
За срока на обявеното в страната извънредно положение компанията няма да прилага изискването на Общите условия, чл.21. (1): "При предявяване на претенция за възстановяване на разходи за
застрахователно събитие, настъпило в срока на договора за медицинска застраховка застрахователят е длъжен в срок до 30 (тридесет) календарни дни от настъпването на събитието да представи на
застрахователя…".
След нормализиране на ситуацията всички застрахователни претенции могат да бъдат предявени и ще бъдат изплатени съгласно условията на договора.
За периода на извънредно положение връзката с колцентъра на компанията ще бъде осъществявана освен чрез мобилните телефони, посочени на здравно-застрахователния талон 0878105994, 0878105995, още и
на следните допълнителни телефони 0878105971, 0878105269, 0878905741, 0878906506, 0878908552.
В офиса на застрахователя не се допуска посещение от външни лица за периода на извънредно положение. Застрахователни претенции се приемат на рецепцията в сградата на компанията.