Турция и Бразилия са проявили интерес към продукта
Българската софтуерна компания Сирма Груп Холдинг създаде международна система за регистрация и награждаване на лоялни клиенти. Проектът се нарича Loyax и на практика доразвива модела на колективното пазаруване, като включва клиентите в индивидуални програми за лоялност. Програмата елиминира необходимостта от издаването на индивидуално брандирани клиентски карти и дава възможност натрупването на точки да се извършва през една карта, но за всеки отделен търговец (индивидуална лоялна програма). В Loyax вече участват български заведения и търговски обекти, а към системата има интерес от Турция и Бразилия.
Loyax може да бъде използвана както през уеб интерфейс, така и чрез баркод или QR код, посредством специално създадени Loyax – карти или просто през мобилния телефон, или таблет със записан QR код на тях. Системата дава възможност на заведенията да възнаграждават своите клиенти за постоянното пазаруване или използване на техните услуги. Тя е подходяща за малки и средни търговски обекти – заведения, спа и уелнес комплекси, фитнес центрове, спортни съоръжения и редица други сфери на търговията и услугите, например копирни центрове, компютърни магазини и т.н.
„През последните години пазарът на системи за лоялност в България е силно фрагментиран, много търговски вериги, заведения и други компании имат свои карти за лоялност и потребителите са принудени да носят със себе си голям брой карти, ако искат да се възползват оптимално от възможностите за отстъпки навсякъде. Ние създадохме Loyax именно, за да отговорим на нуждата от една национална система, която да предоставя на клиентите и на компаниите унифицирано решение в тази област“, заяви Цветан Алексиев, изпълнителен директор на Сирма Груп Холдинг.
Клиентите могат да се възползват от разнообразни отстъпки, както и да се информират от своите любими заведения и търговски обекти за новите им предложения и промоции. Регистрацията в системата за крайни клиенти е безплатна, а при всяка покупка те натрупват точки, които могат да се използват под формата на отстъпки или награди. Търговците от своя страна имат възможност да информират персонално своите постоянни клиенти за най-новите продукти, услуги или текущи промоции в обектите си чрез мейл или СМС.