Несъответствия при категоризацията на обектите и липсата на цени в български левове са най-често срещаните нарушения, установени от инспекторите на Комисията за защита на потребителите по Черноморието
Проверени са 111 обекта и са издадени 10 акта за нарушение, съобщи председателят на контролния орган Димитър Маргаритов, цитиран от пресцентъра на институцията.
Сред нарушенията, свързани с категорията, са липса на такава, несъответствие на нивото на услугите на дадените звезди или заблуждаване на потребителите чрез надписи, които посочват различна категория от реалната.
Маргаритов уточни, че в по-голямата си част проверените обекти съответстват на изискванията на закона. Сред установените проблеми е този с достъпността за хора с увреждания.
Маргаритов напомни, че продължават проверките за безопасност в увеселителни обекти на територията на страната, а по Черноморието акцентът е и върху услугите, предоставяни в аквапарковете.
Комисията за защита на потребителите разкрива приемни в големите градове и курорти по Черноморието. В тях туристите ще могат да получават информационни материали, полезни експертни съвети как да защитят своите права и интереси и да подадат жалба или сигнал.