С новата услуга всеки клиент може да нареди на банката да превежда ежемесечно дължимите суми за комунални услуги, а за всяко извършено плащане банката уведомява клиента с SMS или e-mail
Нова услуга за плащане на месечни сметки за комунални услуги предлага ТБ “Алианц България” от 1 март 2005 г. С нея всеки клиент може да нареди на банката да превежда ежемесечно дължимите суми за комунални услуги. За всяко извършено плащане банката уведомява клиента с SMS или e-mail. Новата услуга могат да ползват всички, които притежават дебитни карти на ТБ “Алианц България”. Необходимо е клиентите да направят първоначална регистрация в банката и да изберат кои сметки да бъдат плащани и на какъв мобилен телефон или e-mail да получават известие. Плащането на сметката се извършва автоматично, като не се изисква потвърждение от потребителя за всеки отделен превод. Със средства от банковата карта на клиента, банката плаща сметките за телефон (БТК, Мтел, Глобул и Мобиком), ток, парно, вода и кабелна телевизия (Евроком). Потребителите на услугата запазват контрола върху плащанията чрез получаването на SMS или e-mail за задълженията си и за извършените плащания. Съобщение се получава и при неизвършено плащане, с информация за причината за неуспешното плащане. Предимство на системата е определянето от потребителя на максимална сума за единичен превод. В случай, че сметката е по-голяма от фиксирания лимит за плащане, клиентът отново бива уведомяван. ТБ “Алианц България” предоставя възможност за използване на повече от една дебитна карта за плащане на месечните сметки. С дебитните карти на ТБ “Алианц България” клиентите могат да плащат сметки за комунални услуги и чрез банкомат.