Изплащането на обезщетение става автоматично, без да е нужно предявяване на претенция
Есента напредва, а с нея със сигурност идва и лошото време. Но, както е казал бащата на легендарния шпионин Емил Боев – Богомил Райнов, няма нищо по-хубаво от лошото време. Вероятно точно това са
си помислили и хората от стартъпа Setoo, които съвместно с онлайн-платформата Campings.com са създали застрахователен продукт с покритие на метеорологичните рискове за пътешественика.
Застраховката от лошото време е достъпна за туристи от Франция, Италия и Испания, които искат да се защитят от капризите на времето при техните туристически воаяжи. Продуктът предполага
защита от риска дъжд с възможност за отмяна на пътуването и изплащане на обезщетение. Платформата Setoo използва данните на синоптици, за да уведоми клиента за предстоящо дъждовно време. Клиентът
самостоятелно решава дали да се откаже от планираното пътешествие, или да го продължи. В първия случай изплащането на обезщетение става автоматично, без да е нужно предявяване на претенция. При
определяне цената на застраховката се взема предвид метеорологичните характеристики на предполагаемия регион за пътуване.
Стартъпът Setoo е финансиран от Kamet, стартиращото студио InsurTech, подкрепено от знанията, капитала и активите на AXA Group. Setoo означава "простота", а на френски "C’est tout" се превежда
като: "Това е".