Компанията излезе указания за работа в условия на извънредно положение
ОЗОК Инс АД обяви, че продължава да работи при повишени мерки за безопасност и призова клиентите да посещават офисите на компанията само след съгласуване по телефона, ако е невъзможно обслужване от
разстояние.
Дружеството издаде следните препоръки:
I. ЗА СКЛЮЧВАНЕ И ОТЧИТАНЕ НА ПОЛИЦИ
Клиентите да се свържат по телефона с компанията и да уточнят по e-mail условията, информацията, данните и документите, необходими за сключването на нужната полица, за да се намали максимално
времето на престой в офисите. Желателно е кореспонденцията да се осъществява с куриери и само в краен случай чрез посещение в офисите. В тези случаи е необходимо клиентите да са снабдени с
предпазни маски или шал.
В офисите няма да се допускат лица с видими симптоми на респираторно заболяване.
Останалите ще бъдат допускани и обслужвани по един.
Застрахователните посредници могат да издават повечето от масовите застраховки, предлагани от дружеството, посредством уеб-базирания портал WWWINS. От дружеството посочват още документите,
необходими за сключване на полица, да бъдат пращани по електронна поща. По същия ред ще се приемат и периодичните посреднически отчети. Всички оригинални подписани документи и отчети ще бъдат
представени след изтичане на обявеното извънредно положение.
II. ЗА ЗАВЕЖДАНЕ НА ПРЕТЕНЦИИ
При настъпили събития по всички видове застраховки (Злополуки, Медицински застраховки, Имущество, Отговорности и др.) с изключение на Каско на ППС, уведомления ще се приемат на:
claims@ozоk.bg
При настъпили събития по застраховки Каско на ППС да се ползва мейл [email protected].
В случай на необходимост от заявяване на първичен и/или последващ оглед и посещаване на място на адрес, исканията се пращат на мейл: [email protected]
СЛЕД ПОЛУЧАВАНЕ НА УВЕДОМЛЕНИЯТА
• Ще бъде регистрирана преписката и ще бъде издаден номера;
• Ще бъдат издадени инструкции за изпълнение – за намаляване и/или ограничаване на вредите;
• Ще бъдат издадени указания за комплектоване на преписката.
КАКВО НЕ ТРЯБВА ДА ЗАБРАВЯТЕ?
• Не забравяйте да ни посочите e-mail адрес и телефон за връзка за контакт с вас и/или упълномощено от вас лице;
• Не прилагайте снимки, документи или други файлове, когато ни уведомявате за събитие с писмо по електронната поща, те ще ви бъдат поискани в последствие.
Оригинали и копия на документи се пращат еднократно при приключване на преписката, а кореспонденцията се води по мейл.