В офиса липсва преграда между клиентите и служителката на касата, както и необходимото по закон бронирано стъкло
Клонът на застрахователното дружество "Алианц", която беше обрана във вторник, е пренебрегнала няколко изисквания за безопасност. В офиса липсва преграда между клиентите и служителката на касата, както и необходимото по закон бронирано стъкло.
Когато има криза, всеки пести от сигурност, защото тя е най-скъпа. Това е най-големият проблем във връзка със зачестилите в страната обири на пощенски и банкови клонове. Около тази позиция се обединиха в предаването „Тази сутрин” на bTV комисар Николай Григоров, началник на „Охранителна полиция” към МВР, и ген. Петко Ангелов – представител на Сдружението на фирмите за охрана.
Много често компаниите решават, че е по-евтино просто да се застраховат. Позицията им донякъде се дължи и на факта, че клоновете им се отварят в помещения, които често сменят предназначението си. Обраното преди ден представителство на „Алианц”, например, е било преди това сладкарница.
По време на банков обир най-важното е да се запази животът на хората и да не се допусне използването на оръжие. Съветваме служителите да не предизвикват нападателите, просто да им дадат парите. Такава е и световната практика, обясни ген.Ангелов.
По данни на полицията 12 са обирите на банки, пощи и банкомати за тази година, а за миналата са били 11. По 2 разкрити случая има както за 2011-а, така и за 2012 г.
Както Insmarket вече писа, от клона на дружеството са били откраднати около 60 хил. лева.