26 Ноември 2024, 05:06 Днес (0) | Вчера (2)

Обявиха кои германски животозастрахователи са най-ориентирани към клиентите

26 Януари 2024 12:00 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 26 януари 2024, 00:14

11 застрахователи са получили най-висока комплексна оценка

Броят на животозастрахователните договори в Германия намалява от много години и пазарът обслужва предимно стари договори, но много дългогодишни клиенти също се нуждаят от подкрепа и съвет или очакват изплащане след датата на изтичане. Рейтинговата агенция ServiceValue, в сътрудничество със списание €URO, определи кои животозастрахователи са най-ориентирани към клиентите в проучването "EuroAtlas Life Insurers 2024". То оценява 34-те най-големи животозастрахователни компании по премии въз основа на 3500 клиентски отзива. Оценката се базира на критерии от четири категории: ефективност на офертите, консултации с клиенти, обслужване на клиенти и съотношение цена-качество.
Общо 11 застрахователи са получили най-висока комплексна оценка "много добър”. Още 9 застрахователи са получили оценка "добър". Две компании – HUK-COBURG и WWK, са постигнали оценка "много добър" и в четирите категории.
Всички животозастрахователи с висок рейтинг са изброени по-долу по азбучен ред в категорията с рейтинг.
Застраховател и оценка:
-    Allianz – много добър
-    baloise - много добър
-    Canada Life - много добър
-    CosmosDirekt - много добър
-    ERGO - много добър
-    HANNOVERSCHE - много добър
-    HUK-COBURG - много добър
-    InterRisk - много добър
-    LVM Versicherung - много добър
-    Neue Leben - много добър
-    WWK     - много добър

-    EUROPA – добър
-    Generali Deutschland – добър
-    HDI- добър
-    LV 1871 – добър
-    NURNBERGER – добър
-    Provinzial Versiherungsgruppe – добър
-    SV SparkassenVersicherung – добър
-    TARGO Lebensversicherung – добър
-    Wurttembergische – добър.

Средно клиентите са особено доволни от категориите консултации и обслужване на клиенти. Освен избора на продукти и продуктовите алтернативи, особено впечатляващи са техническите и социални умения на служителите, тяхната достъпност, разбираемост и изчерпателност на съветите. За лоялността на клиентите обаче най-важна роля играе категорията ефективност цена-качество с два отделни критерия "съотношение цена-качество” и "прозрачност на разходите”.
"Днес животозастраховането има репутацията на относително скъпо и непрозрачно", коментира д-р Клаус Детлоф, управляващ директор на ServiceValue GmbH.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 25 Ноември 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8784
GBP 2.4796 2.4887 2.3506
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив