27 Ноември 2024, 12:49 Днес (0) | Вчера (3)

Обявиха най-скъпите застрахователни брандове в света

21 Октомври 2019 12:22 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 21 октомври 2019, 11:38

Два застрахователни гиганта присъстват в общия рейтинг на ТОП 100

Германският застрахователен гигант Allianz е посочен в  рейтинга Interbrand Best Global Brands 2019 като най-скъпият бранд в сектора на световното застраховане. Пазарната стойност на марката достигна $12,1 млрд., което в сравнение с миналата година представлява ръст от 12%. Компанията се нарежда на 4-то място при пазарните брандове, специализирани във финансовите услуги, и на 43-то място в световния рейтинг на най-добрите световни марки. За първи път Allianz се включва през 2007 г. в Топ 100 на най-скъпите брандове.
Единственият друг застраховател, включен в престижната класация, е френската AXA Group, класирана на второ място сред застрахователните брандове, на 5-то място сред пазарните брандове, специализирани във финансовите услуги, и на 46-то място в общия рейтинг. Пазарната стойност на френската марка е $11,8 млрд., като за година нараства с 6%.
Още 10 други пазарни брандове, специализирани във финансовите услуги, са включени в Interbrand Best Global Brands 2019. За най-скъп финансов бранд е призната американската компания American Express, чиято стойност е $21,6 млрд. На второ и трето място се нареждат американските J.P.Morgan и Citigroup, чиято стойност достига $19 млрд. и $12,7 млрд. съответно.
На шесто място в категорията "Финансови услуги" е британската банка HSBC, известна и със своите животозастрахователни поделения. Пазарната стойност на бранда е $11,8 млрд.
Сред най-скъпите световни финансови марки присъстват още Goldman Sachs, Visa, MasterCard, Santander, Morgan Stanley и PayPal.
Топ 5 на общия рейтинг пък съставляват: Apple, Google, Amazon, Microsoft и Coca-Cola.

През 2019-та бележи 20-то годишно издание на най-добрите световни марки. Best Global Brands е първата в света класация за оценка на брандовете. Според авторите на класацията, тази година комбинираната обща стойност на Топ 100 е $ 2,13 трлн., което представлява увеличение с 5,7% спрямо 2018 година. 26 от 100-те марки показват двуцифрен процент на ръста в стойността на марката.

Тази година новите участници в класацията са: Uber (87) и LinkedIn (98).

Технологичният сектор продължава да оглавява класацията за най-добри глобални марки през 2019 г. Техническите компании представляват половината от първите 10 марки. Водещите технологични брандове са: Apple (1), Google (2), Amazon (3) и Microsoft (4). Facebook отпада от Топ 10 (от 9 до 14 място), а Dell се присъединява отново (63) към класацията след шестгодишно отсъствие.

Друга любопитна подробност са 25-те процента ръст на стойността на марката Mastercard, които я изстрелват от 70-та до 62 позиция. Като цяло луксозните стоки и търговията на дребно са най-бързо развиващите се сектори за втора поредна година. Най-успешните марки в луксозното пространство са тези, които са се приспособили към промени на световния пазар, включително и обслужването на по-младата потребителска аудитория. Gucci (33 място) е номер 1 при луксозните стоки, показвайки увеличение на стойността на марката с 23%. Брандовете Louis Vuitton (17) и Chanel (22) отбелязват ръст от 14% и 11% съответно в сравнение с миналата година.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 26 Ноември 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8635
GBP 2.4796 2.4887 2.3432
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив