Потребителят сам да си очертае някаква зона върху географската карта и системата да му предложи резултати само в тази зона
Софтуерна компания представи първата по рода си у нас и втора в цяла Европа онлайн платформа за търсене на имоти, която разпознава местоположението на потребителите и им показва резултати, обвързани с него. Сред другите иновации в услугата е възможност за виртуални разходки в разглежданите недвижими имоти. Платформата вече е внедрена за българска фирма за недвижими имоти.
Проектът обединява в себе си интерактивна географска карта с пълноценен софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите от клас CRM (Customer Relationship Management), оптимизиран за сегмента на недвижимите имоти. Към тях създателите на системата са добавили редица допълнителни функционалности, сред които някои от най-иновативните уеб и мобилни технологии. Така например платформата може да определи автоматично местоположението на потребителя и да му предлага недвижими имоти, обвързани с този фактор.
Друга иновация е възможността потребителят сам да си очертае някаква зона върху географската карта и системата да му предложи резултати само в тази зона. Виртуалните обиколки също са новост за този тип онлайн услуги, позволявайки на посетителите на сайта да разгледат всички помещения на предлагания имот, все едно наистина се разхождат в него. При обаждане в агенцията, клиентът автоматично се сдобива с акаунт в системата и започва да получава предложения според специфичните параметри и местоположение, които го интересуват. Платформата е изцяло българска разработка, а към нея вече има интерес от чуждестранни компании в сегмента на недвижимите имоти.