20 Декември 2024, 20:24 Днес (2) | Вчера (1)

Оплакваме се от некоректни работодатели по телефона

12 Юли 2012 09:34 ИНСМАРКЕТ по статията работи:
A+ A-
Последна редакция: 12 юли 2012, 15:35

Хората, набиращи номера на горещата телефонна линия, най-често се оплакват от неспазване на трудовото законодателство

Социалното министерство пуска телефон, на който може да се оплакваме от некоректни работодателите, както и да получаваме информация за помощи, осигуровки и пенсии. На телефон 0800 88 001 всеки гражданин може да подаде сигнал от 8 до 20 часа, като линията е безплатна.

Сигналите се приемат от експерти на министерството, които могат веднага да реагират и да консултират обаждащите се. Всеки от операторите в кол центъра получава средно по 250-300 обаждания на ден с различни казуси.

Хората, набиращи номера на горещата телефонна линия, най-често се оплакват от неспазване на трудовото законодателство и от липсата на информация във връзка с някои задължения на работодателя. Социалният министър Тотю Младенов обясни, че сигналите се обработват и се изпращат на компетентните институции, в случая на ГИТ, за да може да направи веднага проверка и да се предприемат съответните действия.

Ако решите да се жалвате от работодателя си, но се страхувате от уволнение, може да останете анонимен. Обажданията, постъпили след края на работното време центъра, се записват и прослушват на следващия работен ден.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 20 Декември 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8815
GBP 2.4796 2.4887 2.3722
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив