28 Май 2024, 12:03 Днес (2) | Вчера (3)

Официалният старт на кампанията против рака на гърдата беше отбелязан с най-голямата жива панделка, организирана у нас

28 Юли 2005 11:05 INSMARKET по статията работи:
A+ A-

Мария Илиева, Йорданка Кузманова, Радост от „Огледала”, Мартина Вачкова, Ива Екимова и Нина Хаджийска се включиха в снимките на розовата панделка

Певицата Мария Илиева, актрисите Йорданка Кузманова и Мартина Вачкова, Радост от „Огледала”, журналистките Виргиния Минчева и Ива Екимова, излекуваната от рак пациентка Нина Хаджийска и десетки столичанки облякоха розови T-Shirt-и и заедно направиха най-голямата жива панделка – символ на борбата с рака на гърдата. Със събитието, което се състоя на 27 юли в Южния парк, беше отбелязан официалният старт на тазгодишната кампания за борба с рака на гърдата, организирана от Ейвън България.
Огромната розова панделка беше заснета от фотографа Дилян Марков за плакат, който ще анонсира най-голямото организирано досега събитие в кампаниите срещу рака на гърдата – поход „От любов към живота”, който ще се състои на 11 септември 2005 година. По време на събитието беше заснет и клип за кампанията. „Това събиране беше не просто една снимка – а символ на обединените ни усилия в борбата с тази болест. Искаме да покажем, че когато си подедем ръка, можем да постигнем много повече”, казват организаторите на събитието.
Досега в кампаниите, организирани от Ейвън България, над 100 хил. души са събрали и дарили близо 200 хиляди лева, с които беше закупен първият в България пътуващ мамограф. В началото на юли той започна работа в Ардино с екип от специалисти-мамолози. „Амбицията ни е максимален брой жени да получат достъп до специализирана медицинска помощ, защото, ако бъде уловен навреме, в 90% от случаите ракът на гърдата е лечим”, казват организаторите.
Кампанията на Ейвън за борба с рака на гърдата “От любов към живота” стартира преди 3 години. Това е глобална инициатива на компанията, която се провежда в повече от 50 държави по света. Във всяка държава си набират средства чрез продажбата на специални “розови продукти” – брошки, плюшено мече, химикалки или чрез провеждане на благотворителни събития. Средствата от тазгодишната кампания ще бъдат събирани за профилактика на рака на гърдата, а всеки, включил се в похода „От любов към живота” през септември, ще може да дари 2 лева със закупуването на продукт от серията „Розова панделка”. 
Цикламенорозовият T-Shirt, с който позираха участничките в живата „розова панделка”, е първият продукт от серията, произведен у нас и тазгодишният продажен инструмент за събиране на средства за кампанията за борба с рака на гърдата. Тези продукти се продават с благотворителна цел, без печалба за Ейвън и за представителите на компанията.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 27 Май 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8019
GBP 2.4796 2.4887 2.2962
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив