Новият дигитален процес е систематизиран в няколко стъпки
Още един наш застраховател въведе изцяло онлайн подаване на щети по автомобилната "Гражданска отговорност". ДЗИ вече предлага изцяло дигитализирания процес за известяване при щети по застраховка
"Гражданска отговорност", без нужда от сваляне на приложения и посещаване на офис. Дигиталната процедура позволява в няколко стъпки да бъде подадено уведомление за възникналото произшествие и
да бъдат предоставени всички необходими документи и информация онлайн. Новата функционалност допълва съществуващите вече изцяло дигитални услуги за подаване на уведомления по каско и имуществени
щети в клиентския портал на дружеството. От новата функционалност може да се възползва застраховано лице с полица "Гражданска отговорност" на автомобилистите; увредено лице, участник в
пътно-транспортно произшествие, възникнало по вина на застрахован в ДЗИ, както и упълномощено лице. Новият дигитален процес е систематизиран в няколко стъпки, като след получаване на имейл с
потвърждение е необходимо да се посети най-близкия център за обслужване на клиентите на ДЗИ за оглед на автомобила за изплащане на обезщетение.
За да отговорят на новите условия все повече компании преминават към дигитални услуги изцяло онлайн. Процесът бе форсиран от пандемията от Ковид-19, но също и от бурното развитие на дигиталните
услуги в сектора.