Компанията удължава срока за завеждане на щети по някои полици
ЗАД "Булстрад Виена Иншурънс Груп" въведе нов режим на работните процеси при извънредното положение заради коронавирусната инфекция. Дружеството е осигурило непрекъсваем процес на работа на всички
свои звена: в са въведени повишени мерки за сигурност на служителите, а компанията работи със стандартно работно време. Служителите, които не работят пряко с клиенти, преминават в дистанционен
работен режим.
При щета се удължава срокът за нейното завеждане в рамките на един месец, след отмяна на извънредното положение, с изключение на рисковете "Кражба", "Грабеж" и "Пожар", за които важат сроковете за
уведомяване съобразно общите условия по застраховките. Ликвидационните центрове работят с обичайното си работно време (при условия на ограничен личен контакт) за обслужване на претенции.
За сключване на застраховка и плащане на вноска от компанията съветват клиентите стриктно да спазват инструкциите за влизане в офисите – поединично влизане, с изчакване на реда извън офиса на
дистанция от 1,5 метра един от друг.
Плащането на вноските може да става и по банковите сметки на компанията:
Уникредит Булбанк / BG02UNCR76301010BULSTR / BIC: UNCRBGSF
ДСК / BG06STSA93000004747162 / BIC: STSABGSF
Райфайзенбанк / BG83RZBB91551060013220 / BIC: RZBBBGSF
Юробанк България (Пощенска банка) / BG18BPBI79401034930302 / BIC: BPBIBGSF
ОББ АД / BG87UBBS92001081001110 / BIC: UBBSBGSF
От дружеството уточняват, че в полето "Основание за плащане" задължително се вписва пълният номер на застрахователната полица.