Visa Cash back предлага значителни предимства за търговците и потребителите чрез комбинирането на пазаруване и теглене на пари
Visa България проведе поредица от кампании за насърчаване употребата на услугата Visa Cash back сред търговци и потребители. Като част от инициативата бяха раздадени и над 300 000 брошури с подробна информация за ползите и възможностите, които Visa Cash back предлага.
Услугата Visa Cash back дава на потребителите възможност да изтеглят малка сума пари в брой от касата (до 50 лева на трансакция), докато плащат покупката си с карта Visa. Това е сигурен, удобен и бърз начин клиентите да се снабдят с пари в брой от търговеца, без да е необходимо да търсят банков клон или банкомат. Друго допълнително преимущество е пестенето на време от комбинирането на две дейности в една – пазаруване и теглене на пари в брой. В България, услугата Visa cash back е достъпна за кредитни и дебитни карти Visa, които са издадени от банкитe, участващи в програмата.
Процедурата е много лесна и бърза. Докато клиентът плаща за покупките си с карта Visa, той трябва да каже на касиера, че иска cash back. Касиерът ще добави сумата за cash back към общата сума на покупките и ще поиска авторизация на транзакцията с подпис на разписката и/или въвеждане на ПИН код, точно както при нормална транзакция за плащане с карта.
Касиерът ще даде на клиента поисканата сума пари в брой. На разписката ще има 3 отделни обозначения - сумата за покупките, за получените пари в брой и общата стойност.
Подобно на всички останали продукти на компанията, Visa Cash back предлага значителни предимства и за търговците, които я внедрят в обектите си. Услугата увеличава продажбите не само защото насърчава разплащанията с карта, но и защото изгражда навик за това сред потребителите. Visa Cash back е леснодостъпна услуга, като за въвеждането й не се изисква наличие на нов хардуер, а само леки настройки в софтуера на POS терминалите.
Веригата супермаркети Фантастико, партньор в една от кампаниите на Visa, организира специално обучение за служителите, ангажирани в обслужването на клиентите, за насърчаване използването на услугата и разясняване на нейните предимства. Благодарение на кампанията само за един месец броят на Cash back трансакциите в търговските обекти на Фантастико отбелязаха ръст от над 100%.