Вече година пътниците на Луфтханза имат достъп до Интернет по време на полет. Заедно с Connexion by Boeing, авиокомпанията предлага високоскоростен достъп над облаците.
На 17 май 2004 по линията Мюнхен - Лос Анджелис бе предложена новата услуга за дълги дестинации на Луфтханза - FlyNet. В контекста на нововъведенията и качествените услуги, Луфтханза бе
първият превозвач, който предлага модерната услуга на пасажерите си. За да отбележи годишнината си, компанията предлага безплатен достъп до Интернет на клиентите си между 17 и 23 май.
Удовлетворението от това нововъведение е почти 100 процентово. Според наскоро направени проучвания, представени от Connexion by Boeing, около 93 процента от 625 запитани клиента са доволни
или много доволни от връзката с Интернет във въздушното пространство.
Услугата FlyNet представлява едновременно достъп до порталът на Луфтханза и информация за пътувания и пазаруване, както и достъп до интернет, осигурен от провайдъра Connexion by Boeing. Чрез този
достъп пасажерите могат да сърфират из Интернет, да получават и изпращат електронни писма с прикачени файлове, да се свързват също с фирмените си Интранет мрежи. Връзката се осъществява без кабел,
чрез личен лаптоп, през безжичната мрежа в самолета. Така времето за бизнес пътуване може да стане още по-полезно, тъй като потребителите имат достъп до последни информации и изследвания, както и
забавления. Отличното кулинарно обслужване допълва чудесно престоя в самолета.
"Лично от нашите клиенти зная колко ценна е тази услуга, особено за бизнес пътуванията", подчертава Тиери Антинори, Вице-президент на отдел маркетинг и продажби в централата на Луфтханза. "Това
потвърждава и изследването, в което 85 процента от запитаните заявяват, че достъпът до Интернет на борда на самолета, ще е опрделящ фактор при избора им на авиокомпания."