Компанията присъства и в социалните мрежи, където занимателно и любопитно поднася актуална информация и препоръки за различните полици
Дженерали България е една от компаниите, които активно общуват със своите клиенти в желанието си да направят връзката помежду им по-здрава и да са в услуга на онези, които са им се доверили, а също и на бъдещи потребители на застрахователните услуги. Дружеството присъства и в социалните мрежи, където занимателно и любопитно поднася актуална информация и препоръки за различните полици. Тази седмица Дженерали отправя пет важни съвет към застрахованите.
Ето кои са те:
1. Кажете на застрахователя какво точно се е случило. В случай, че декларирате неверни данни или обстоятелства относно възникването на щетите, е възможно да ви бъде отказано обезщетение.
2. Ако нямате време или възможност, потърсете начин да уведомите застрахователя за настъпилото събитие по e-mail, чрез контактна форма в сайта или телефонно обаждане. Следвайте дадените ви от него
напътствия.
3. Запознайте се с различните варианти, клаузи, лимити и покрити рискове при сключването на застраховка. Изборът на най-евтина застраховка понякога може да ви лиши от обезщетение при определени
събития. Затова е важно да сте запознати с всички алтернативи.
4. При сключване на застраховка се запознайте с допълнителни покрития, които бихте могли да включите. Това ще ви донесе максимална защита от възможно най-много рискове.
5. При настъпване на събитие или инцидент застрахователят предлага допълнителни услуги и съдействие, като насочване към медицинско заведение, пътна помощ и др. Но в случай на необходимост остава
ваш ангажимент да уведомите компетентните органи.