Въпреки нарастващия брой потребители и до момента платформата няма устойчив модел за генериране на приходи
Сайтът за въпроси и отговори Quora обяди, че въвежда услуга за публикуване на реклами. Създателите на платформата посочват, че рекламите ще се показват селективно само в случаите, когато въпросите
подсказват, че потребителите се интересуват от услугите на конкретния рекламодател.
Първоначално в Quora ще присъстват само четири рекламодателя - Lever, Uber, Wealthfront и Sunrun като с времето те ще се увеличат. Въвеждайки рекламни услуги, от сайта се надяват най-после да
монетизират големия брой потребители в него.
Компанията е оценена на около 900 млн. щ. долара и наскоро съобщи, че има 100 милиона посетители месечно. Половината от тях са от САЩ, а най-любопитно е, че 15% са от Индия. Въпреки нарастващия
брой потребители обаче и до момента платформата няма устойчив модел за генериране на приходи.