Ако цяло семейство е под карантина и не може да плати сметката си на гише или по банков път, компанията предлага разсрочено плащане
"Срокът на заплащане на сметките за ток на битовите клиенти на ЧЕЗ е 14 дни след издаване на фактурата, независимо че според действащите общи условия на компанията този срок е 10 дни. Ако плащането се забави, клиентът плаща лихва." Това обяви пред БНР Тодор Матев, директор на продажби на дребно в "ЧЕЗ Електро България". По думите му в медийното пространство темата с този срок е била преекспонирана. "В различни периоди този срок е удължаван по обществено значими причини", посочи той. В случай че цяло семейство е под карантина и не може да плати сметката си на гише или по банков път, компанията предлага разсрочено плащане. То може да се заяви по телефон. Електрозахранването може да бъде изключено на десетия ден след изтичането на 14-дневния срок, поясни Матев и добави, че компанията информира клиента преди да пристъпи към тази крайна мярка.