Жителите на всички страни са единодушни в едно – най-важни в жовта са семейството и приятелите
Полиците „Живот” са смятани за най-важният застрахователен продукт в Западна Европа. До този извод стига проучване наинститута за маркетингови проучвания Gfk, поръчано от швейцарския застраховател Zurich Insurance Group.
Така поне смятат 76 на сто от португалците, следват испанците (70%), италианците (66%) и руснаците (62%). Германците и швейцарците поставят на първо място „отговорност към трети лица”, а автомобилните полици влизат в топ три в седем от 11-те държави. Сред най-често споменаваните застраховки са и „Злополука и „Имущество”.
Проучването на Zurich Insurance Group обхваща 4522 души от Австрия, Германия, Италия, Португалия, Русия, Испания, Швейцария и Великобритания.
Да се разболееш или да загубиш роднина е най-сериозният риск, споменат от респондентите. Като най-важни застрахователни продукти те посочват автомобилните, имуществени и животозастрахователи полици.
Жителите на всички страни са единодушни в едно – най-важни в жовта са семейството и приятелите. В същото време обаче, тревогите относни социалната сред се задълбочават.
По държави, от най-силен стрес на работното място или в училище се оплакват руснаците (44%), следвани от швейцарците (42%), германците (40%) и австрийците (32%).
В Португалия и Испания, хората не успяват да спят заради финансовата криза – посочена от съответно 50 и 64% от анкетираните. Британците също споделят масово тези тревоги – 45%. Австрийци, германци, италианци, португалци и руснаци също споделят, че семейния им бюджет е в горната тройка на измъчващите ги проблеми.
Италианците обаче се безпокоят най-вече за семейството и децата, с 42%.
Интересно е, че всеки трети жител на Обединеното кралство, Русия и Швейцаря пък се оплаква от неспокоен сън заради шумните си съседи, а всеки пети се оплаква от гръмкото хъркане на партньора си.