Промените залагат на минимализма и опростяването
Лидерът на полския пазар PZU Group обяви промени в своето лого и обнови бранда си. Идеята е промените да покажат най-важните процеси, които се случват в момента в групата и заедно с това, да се
подчертае запазването на универсалния и надвременен характер на дейността, смятат авторите на промените. Новото лого символизира опростяването на засктрахователните дейности, грижата за
клиента и съвременните решения, които групата взема.
„В новата визуална идентификация ние вплитаме най-доброто от историята и го обединяваме със съвременната динамика, присъща на имиджа на европейска фирма“, коментира, цитиран от forINSURER,
изпълнителният директор на PZU-Украйна Мачей Шишко.
Обновеното лого прилича на знака PZU, отличаващ компанията от 1952 г. до средата на 90-те години. Промените залагат на минимализма и опростяването.