Изложението традиционно отразява тенденциите в развитието на автомобилния бранш и среща директно потенциалните клиенти с представителите на автомобилните компании в страната
Автомобилен Салон София 2013, организиран от Асоциацията на автомобилните производители (ААП) и техните оторизирани представители в България, отваря врати тази събота в София.
Изложението традиционно отразява тенденциите в развитието на автомобилния бранш и среща директно потенциалните клиенти с представителите на автомобилните компании в страната. Основни спонсори са Уникредит Булбанк, Лукойл и ЗАД „Армеец".
За осми път автосалонът е част от календара на OICA (Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles), международната организация на автомобилните производители.
Атрактивна професионална фотосесия ще впечатли всички посетители през първия уикенд на автомобилното шоу - 15 и 16 юни от 11.00 до 18.00 часа.
Повече от 40 премиери за България обещава Автомобилен салон София 2013 г. Вратите за посетители в Интер Експо Център са отворени от утре. Билетът за големи е 6 лв., а за деца и възрастни - по 3. Билетите дават възможност и за участие в томбола, наградите от която са автомобил, екскурзия в чужбина, безплатно гориво. Повече от 160 експоната очакват посетителите на столичния автосалон, които ще видят 24 фейслифта и 15 изцяло нови модели.
Иначе последните статистически данни показват, че пазарът на нови автомобили се е върнал до нивото от 2004 г. Около 8 500 автомобила с тегло под 3,5 тона са били продадени през първите 5 месеца на тази година, каза пред „Здравей, България” Стоян Желев, председател на Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители у нас. По думите му обаче добрана новина, е че в сравнение с предишните 2011 и 2012 г. няма намаление на продажбите. Желев припомни, че в предкризисната 2008 г. те са били три пъти по-големи.
„Отчитаме първите наченки на съживяване на пазара, не само у нас, а и в Европа”, отбеляза представителят на автомобилните производители. Една от тенденциите е ориентацията към предлагане на бюджетни автомобили с нисък разход. Забелязва се обаче и ръст в продажбите на най-луксозните марки, обясни той.
21-вото издание на автомобилния салон в София е не само богат, но и много стилен, каза още Стоян Желев. Посетителят може да види пълната гама от съвременни автомобили, включително електрически. Специална зона дава възможност и за тест-драйв.