Признанията се присъждат от b2b Media
Ко-брандираната кредитна карта на Пощенска банка и магазини IKEA е най-добрият банков продукт на 2012 г., според мнението на международно жури и най-добрият картов продукт на 2012 г., според онлайн
гласуване на потребители във Фейсбук, инициирано от b2b Media. Наградите се присъдиха в рамките на днешния форум Card Payments Forum на b2b Media, който анализира пазара на картови продукти в
България, от гледна точка на иновации, сигурност и ефективност на съвременните картови разплащания.
В рамките на форума Димитрис Кириакудис, търговски директор в управление „Потребителско кредитиране и карти“ в Пощенска банка, представи анализ на тема „Платежните карти в България – страхове и
желания“. Той изтъкна няколко важни предимства на всички кредитни карти на пазара: по отношение на лихвата - кредитните карти имат гратисен период, в който клиентът може да погаси задължението си
от направени покупки и да не плаща лихва. По отношение на отстъпките - кредитните карти дават отстъпки на картодържателите си в голям брой търговски обекти, като допълни, че банките имат програми
за лоялност, в които дават отстъпки или пари при всяко пазаруване или при следващо пазаруване.